Friday, September 14, 2012

Newbie Pun Boleh Buat Duit Di eBay

Newbie Pun Boleh Buat Duit Di eBay


Gambar di atas adalah antara contoh bukti kejayaan peserta yang telah hadir dan mengikuti program Sertaiseminar.com pada 2hb September yang lalu. Rata-rata peserta merupakan mereka yang kurang berpengalaman dalam perniagaan di eBay, malah majoriti daripada mereka belum pernah menghasilkan jualan di eBay.

Di dalam program sehari ini, peserta akan ditunjukkan cara dan teknik bagaimana anda, walaupun tidak pernah menghasilkan jualan, selepas mengikuti program ini, anda mampu menghasilkan jualan dan pendapatan pertama anda!

Ini bukan sekadar teori semata-mata, sebaliknya peserta akan didedahkan secara hands on dan praktikal bagaimana untuk mengetahui cara sebenar menghasilkan pendapatan tanpa menyimpan stok, tanpa mengeluar modal yang besar, tanpa perlu berhenti kerja, hanya melakukan secara part time, meluangkan masa beberapa jam di depan komputer, menggunakan idea-idea unik dan menjualnya di pasaran antarabangsa.

http://sertaiseminar.com

Alhamdulillah, matlamat kami untuk melahirkan lebih ramai usahawan eBay secara part time dan full time dapat direalisasikan dengan konsep M.E.S.T.I ini.

Jika anda ingin mendalami ilmu ini, pastikan anda layari web http://sertaiseminar.com untuk ketahui tarikh terkini program.

Jumpa anda di sana!

Noorizam Shah
http://facebook.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search